Három a kislány

2013. augusztus 15., csütörtök

werk után jöjjenek a kész fotók.

A három lány meglehetősen más karakter, ráadásul eltérő fotózási gyakorlattal, ezért fejben is váltani kellett, amikor cserélték egymást a kamera előtt. Születtek közös ill. páros fotók is, de a szóló portrékat sem hagytuk ki. A lányok jól felkészültek kellékekből (ez némileg látható is a werfotókon), és lelkesen váltogatták a ruháikat, kiegészítőiket. Ezért aztán sokféle képet csináltunk, különböző stílusokban, amelyek egy részéről fekete-fehér és színes változatot is készítettem (de ide mindegyikről  csak az egyiket hoztam mutatóba).




Helyszín: Budapest, Népliget
Modell: Feiler Krisztina, Schwarz Barbara és Trautmann Laura

A beazonosítás kedvéért: baloldalon Barbi, középen Kriszta, jobbra (áll) Laura












 


3 megjegyzés:

Unknown írta...

Mindegyik kiváló fotó! Nekem a hármas és a tizenötös tetszik a legjobban. Gratulálok!

2013. augusztus 15. 11:42
Kozma Erzsébet írta...

A szép modellek nálad nem "vesznek kárba".:-) Remek fotók ismét,

2013. augusztus 15. 20:44
TiSza írta...

Igen, szépek a modellek, én meg csak arra vigyáztam, hogy ne felejtsem el megnyomni az exponáló gombot :)

2013. augusztus 16. 6:58

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB