Hajnaltól alkonyatig

2014. december 16., kedd

Tegnap Bábolna környékén jártam. Fél nyolckor a nap sugarai még éppen csak kezdtek áttörni a köd szürke, komor falán. A szélerőművek óriásként magasodó alakjai mögött az ég alja hamarosan látványos vörös és sárga fényben úszott, kicsit sci-fibe illő képet produkálva. Szidtam is magam, amiért szokásomtól eltérően nem hoztam magammal a felszerelésemet, ezért csak a kis kompakttal tudtam megörökíteni a látványt.

Amikor késő délután újra erre a tájékra keveredtem, akkor meg a napnyugtát sikerült elcsípnem az autópálya széléről (igaz nem olyan jó pozícióból, mint reggel).




2 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Szépek. Tényleg megéri elcsípni a napkeltét és napnyugtát.

2014. december 19. 20:27
TiSza írta...

Ez mostanában nem olyan nehéz, mert rövidek a nappalok. Nyárom már sokkal korábban kell kelni és később feküdni :)

2014. december 20. 10:28

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB