Tájak és városok - Egri percek

2010. április 30., péntek

Ma Egerben volt dolgom. Sokszor jártam már itt (cégünk egyik képviselője, akit gyakran felkeresek, Egerben lakik), de fotózni valahogy még sosem volt alkalmam. Most sem volt több időm fél óránál a találkozó előtt, de azért nem volt nehéz témát találni. Alapvetően nem a szokásos turista-látványosságokat kerestem (aztán a Bazilika mégis nagyon szembejött velem). 

A sétáló utca végén botlottam bele  ebbe a kis kínaiba (bocsánat, ha tévedek és koreai/vietnami/japán/stb), aki ezen a furcsa kétkerekűn büszkélkedő kincseit árulta.




Ablakok és fák


Egy ablak és egy fa


 
Játék a csapokkal


In vino veritas (kirakat)



A Bazilika oromzatának részlete

2 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Az ablakos fás fotók roppant különlegesek, a többi is tetszik.
Én is jártam egyszer Egerben, 2008-ban és én is lefényképeztem a Szent István kút csapjait.:-)

2010. április 30. 21:40
TiSza írta...

Igen, a csapok mellett nem tud csak úgy elmenni az ember, még akkor se, ha tudja, hogy ez lesz róluk a százezredik kép :-)

2010. május 1. 9:47

Megjegyzés küldése