Március 15. - Hősök tere (feketén-fehéren)

2011. március 17., csütörtök

Tavaly március 15-én a Nemzeti Múzeumnál fényképeztem. Az idén úgy döntöttem, hogy a (a miniszterelnök beszéde miatt) várható tömegre  való tekintettel máshol próbálkozom. Így végül a Hősök terére mentem, ahol 11 órától a Magyar Nemzeti Gárda tartott megemlékezést. Úgy sejtettem, hogy ez a rendezvény fotós szempontból látványosabb lesz az államinál...

Az ünneplés nem tartott sokáig, mert a rendőrség hangosbeszélőn felszólította a résztvevőket, hogy távozzanak, majd miután ez nem vezetett eredményre, feloszlatta a megemlékezést.

A képeket politikai állásfoglalást és véleményalkotást mellőzve riportfotó jelleggel készítettem: ott voltam, ezt láttam. A saját véleményemet itt nem közölném, úgy gondolom, hogy az nem egy fotós blog témája. Másokat is arra kérek, hogy politikai nézeteiket ne itt fejtsék ki, az ilyen jellegű kommenteket személyre való tekintet nélkül törölni fogom.

Az alig másfél óra alatt elég sok képet készítettem. Íme közülük néhány: feketén-fehéren.







 






ingyen webstatisztika

3 megjegyzés:

Kecskeméti Fotókör írta...

Jó kis képsorozat!

2011. március 18. 10:33
orbán domonkos írta...

jók lettek!
Derékból tüzeltél? :)

2011. március 18. 15:22
TiSza írta...

Köszönöm.
Doma, csípőből még nem megy, ezért némelyikhez bizony le kellett guggolni. Fej fölül is próbálkoztam néhányszor, de még az se megy :-)

2011. március 18. 19:27

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB