Sóhaja a földnek

2011. március 29., kedd

Kacag a képembe a nap. Még a vezetés sem olyan monoton az autópályán, mint máskor. A sarjadó zöldnek csak itt-ott lelni némi nyomát, s helyenként még mindig a kint felejtett kukorica panaszos-sárga szára zörög, de azért nem kétséges: végre tavasz van.

Bábolna felé váratlanul szürke függöny mögé rejtőzik a táj. Mint egy szégyenlős menyasszony. Szomorú ködpamacsok lengedeznek mindenfelé, s reménytelenül kószálnak a rozsdás talaj fölött.

A föld sóhajtozik. Vágyakozik a nap után.


 




ingyen webstatisztika

4 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Szépen megörökítetted a párolgó földeket.

2011. március 30. 14:08
TiSza írta...

Köszönöm Erzsi. Közben rájöttem, hogy csak két képet szeretek igazán, a másik kettőt le is vettem...

2011. március 30. 14:37
Szabó Szilárd írta...

Nagyon szeretem ezeket a párákat én is, nagyon hangulatos és különleges lesz tőle a táj!

2011. április 2. 6:32
TiSza írta...

Igen, így van.Nekem most volt először szerencsém hozzá.

2011. április 3. 10:06

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB