Portrék színesben

2012. április 23., hétfő

Az előző bejegyzésben bemutattam a fekete-fehér portrékat, most jöjjenek a színesek...

Túl sok szín nem volt még a természetben, ehhez kellett igazodnom az utómunkák során is. Többféle hangulattal próbálkoztam a színkezelésben, ezért aztán nem túl konzisztens, mondhatni változatos lett az eredmény.

Néhány kép visszaköszön az előző posztból, ahol fekete-fehérben láthatók ugyanezek a fotók, de mivel nem tudom eldönteni melyik feldolgozás a jobb, ezért ezt rátok bízom...
(A modell nevét saját kérésére nem írom ki.)
Smink: Jánvári Noémi
Helyszín: Budapest, Kopaszi gát.






A képek, amelyek fekete-fehérben is láthatók az előző bejegyzésben:






9 megjegyzés:

Doriphoto- Kézdi Dóra írta...

Nagyon jó képek a modellről! A színvilág pedig fantasztikus!

2012. április 23. 8:43
nbgbgb írta...

Mintha egyszer fotóztad volna már, mert megjegyeztem ezt a helyes arcot. Nagyon jó fotók!

2012. április 23. 11:47
TiSza írta...

Köszönöm mindkettőtöknek! Örülök, hogy tetszenek.
Gábor, igen, Erikát fotóztam már ősszel:
http://tiszafoto.blogspot.com/2011/11/portrefotozas-modell-gelencser-erika.html

2012. április 23. 21:08
Névtelen írta...

Hát igen, inkább lettek ősziesek a képek, mint tavasziasak :D Színeiben is szerintem.
Egyébként a 4. is szerepelt az előző postban ;) És nekem színesben jobban tetszenek (függetlenül attól hogy színesben látszik a smink, mert egyébként nagyon szeretem a fekete-fehér képeket!) Kedvencem a 4. és a 11. illetve egy másik ami itt nincs ;P és igazán számomra nem is használható... :))
Noémi

2012. április 23. 22:14
TiSza írta...

A 4. csak hasonló beállítás, de nem pont ugyanaz a kép (ebben pl. nem áll égnek a haja).
A sminken töprengtem is a feldolgozás során, mert nem igazán mutatják meg a fotók (még így színesben sem), alig van egy-két olyan, amiben kap némi hangsúlyt. (Viszont sokkal könnyebb volt retusálni.)

2012. április 24. 7:40
Névtelen írta...

Tényleg :)
A smink egyébként sem volt erőteljes, nem volt sem a ruha sem az idő olyan amihez lehetett volna valami szép színes tavaszias "mékáp"-ot csinálni. :)
N.

2012. április 24. 21:16
Kozma Erzsébet írta...

Nekem a színes sorozat jobban tetszik mert a vagány, fiatal modellhez szerintem jobban illik. Az utolsó négy a kedvenc, de mind remek fotók.

2012. április 24. 22:21
TiSza írta...

Noémi, majd bepótoljuk a következő tavaszi fotózáson!

Köszönöm Erzsi. Én is szeretem a színeseket, de ahogy Noémi is írta, az őszies, kicsit túlhúzott színeknek nem sok közük van a Kopaszi gáton megtapasztalt időjáráshoz :) Az átélt zord idő megkívánta nálam a fekete-fehér feldolgozást is. Aztán ahogy távolodtam a fotózás időpontjától (és kopott a rideg emlék), úgy ment át az utómunka egyre színesebbe.

2012. április 25. 7:10
Névtelen írta...

Mindenképp! :)
N.

2012. április 25. 10:13

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB