Budapesti impressziók

2012. május 31., csütörtök

Szombat délelőtt mászkáltam egy kicsit a Dunaparton. Rájöttem, hogy bár egyenként szinte minden pontján jártam már, de egyhuzamban még sosem sétáltam el az Erzsébet hídtól a Lánchídig. Pedig igazi turistalátványosság: kellemes környezet, barátságos vendéglők, gyönyörű kilátás. 

Persze hanyagoltam az igazi látványtémák direkt fotózását (pedig szép idő volt és még felhők is voltak a kék égen), inkább a hangulatból próbáltam megragadni valamit.











8 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Remek részletek. Az utolsó kettő tetszik a legjobban, de az utolsó előtti a favorit. Ha van az utolsó előttiben PS, akkor te nagy mestere vagy, de ha nincs akkor is.:-)

2012. május 31. 20:48
TiSza írta...

Nem, a kép eredeti, a színvilágán alakítottam csak egy kicsit.

2012. május 31. 20:55
Kerekes Zsuzsa írta...

Nekem is gyakori sétahelyem...s nagyon tetszik ez a hangulat amit kiragadtál, remek lett.

2012. június 1. 16:10
TiSza írta...

Köszönöm Zsuzsa!

2012. június 3. 13:23
shadow írta...

Szép színes (a szó átvitt értelmében is) részletek!
A 7. különösen szuper meglátás, és együtt tényleg hozzák egy jóféle séta hangulatát.

2012. június 6. 17:28
TiSza írta...

Köszönöm shadow!

2012. június 6. 17:45
Jánvári Noémi írta...

Nagyon szuper képek! Szeretem ezt a fajta "városbemutatást" :)

2012. június 7. 15:55
TiSza írta...

Köszönöm Noémi :)

2012. június 7. 18:40

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB