Böllérfesztivál - arcok

2014. február 12., szerda

A Kistarcsai Böllérfesztivál egyes pillanataiban, amikor nem zajlott éppen "akció" (hiszen például a disznópörzsölés folyamata is elég sokáig tartott, amit nem kellett minden pillanatban fotózni), rátekertem a 70-200-at a gépre, és arcokat fényképeztem. A nézőket, a részvevőket, akit éppen érdekesnek találtam. A disznóölés és -darabolás után pedig a sátrak között kószálva próbáltam lencsevégre kapni az embereket. Egyszer csak feltűnt egy négy-ötfős csoport, amelyet egy fekete ruhás, fekete kalapos férfi vezetett. Sorra járták a sátrakat, és pálinkát kínálva áldomást ittak a résztvevő csapatok képviselőivel. Mint később megtudtam, a férfi Kistarcsa polgármestere, Solymosi Sándor volt.



 















2 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

De jó arcokat kaptál lencsevégre!:-) Az utolsó előtti is remek jelenet.

2014. február 12. 16:54
TiSza írta...

Mindig érdeklődéssel várom, hogy az általam kedvelt fotók közül melyik tetszik a többieknek. Nálam pl. ezek közül az utolsó három a befutó, talán azért mert túlmennek az egyszerű portré keretein, inkább életképek, amelyek több ember viszonyát ábrázolják (még ha nem is valami eget rengető társadalmi problémára irányítva rá a figyelmet).

2014. február 14. 7:14

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB