Szivárványos kisvárosom

2014. november 20., csütörtök

Tegnap Zalában jártam (amiről talán egy külön bejegyzés is születik majd). Késő délután érkeztem haza Kistarcsára, s a kocsiban ülve arra lettem figyelmes, hogy az égbolt elsötétül, a hátam mögül viszont olyan erővel nyomul be a nap a felhővel leárnyékolt "alagútba", hogy a szembejövők mindegyike kétségbeesetten takarta el arcát az éles fény elől. Egészen különleges fényviszonyok voltak. 

Már éppen azon kezdtem tűnődni, hogy a város melyik részét lenne érdemes fotózni ezekkel a sajátos fényekkel, amikor egy teljes szivárványkört pillantottam meg magam előtt. Kitettem az indexet, és már fordultam is a kórház parkolója felé. Gyorsan lefényképeztem a ritka látványt, majd visszaszálltam a kocsiba és elsiettem a temető felé. Arra számítottam, hogy mire odaérek, már vége lesz a szivárványcsodának, de szerencsém volt. Még néhány percig fenn ragyogott a teljes kör, így sikerült a kórház parkolójánál egy kicsit tartalmasabb előtérrel is megörökítenem.



Néhány fotó után viszont gyorsan eltűnt a szivárvány jelentős része. Ekkor azonban észrevettem, hogy a hátam mögött éppen a temető másik oldalát festi be vörössel a lemenő nap, így erről is készítettem egy képet, az égbolt előtti ravatalozóval.


3 megjegyzés:

cerezo írta...

Szép nagyon! Ilyesmit csak ritkán lát az ember. :)

2014. november 20. 20:59
Cséfalvay Katalin írta...

Remek kep! Micsoda mazlid volt!

2014. november 21. 0:07
TiSza írta...

Köszönöm!
Igen, vannak fotók, amelyek elkészítéséhez szerencse is kell. Nekem ez most szerencsésen összejött.

2014. november 21. 7:38

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB